Творчі завдання

Творчі завдання

Лабораторна робота №1



Завдання 2. Опишіть інформаційне освітнє середовище вашого навчального закладу, кафедри та методику його використання в навчальному процесі.

На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ в якому подана вся інформація про наш університет: інститути, факультети, кафедри, історія створення, інформація про викладачів. На веб-сайті математики, фізики і технологій подана практично вся інформація яка б зацікавила студента та абітурієнта, а також представлено методичне забезпечення для студентів факультету.


Завдання 3. Проведіть віртуальну екскурсію у віртуальному музеї,виставці. 
У всесвітній мережі є величезна кількість різноманітних онлайн- екскурсів музеями, виставками, які діють здебільшого в рекламних цілях.
Мета віртуальної екскурсії у За лаштунками Берлінської філармонії
(https://performingarts.withgoogle.com/de/music) - ознайомитися з історію відомої концертної зали та долучитись до сучасного мистецтва однієї з найвідоміших філармоній Європи.

(http://www.metmuseum.org) Метрополітен (Нью-Йорк, США)
Мета цієї віртуальної екскурсії – залучити учнів до творчості.
У музеї Метрополітен представлено не тільки американське мистецтво. Тут є колекція
староєгипетських пам''ятників, зібрання творів європейського живопису і скульптури. На сайті представлена інформація для відвідувачів,календар виставок, список колекцій, є більше 3,5 тисяч фотографій експонатів, можна відвідати віртуальні виставки. Частина експонатів для онлайн-перегляду надається тільки зареєстрованим користувачам.




Лабораторна робота №2

Завдання 1. Оберіть тему телекомунікаційного проекту, опишіть технологію його виконання. Які проблеми розв’язує телекомунікаційний проект?
ТЕМА: «Чудові поверхні 2-го порядку у визначних пам’ятках архітектури»
Проектна технологія навчання. Поверхні другого порядку завжди мали широке прикладне застосування.
Жоден вид мистецтва так тісно не пов’язаний з геометрією, як архітектура.
Будівництво залізобетонних споруд вимагало стійких конструкцій, що
утримували б рідкий бетон і надавали йому кращу форму.
Архітектори скористались відкриттями великих математиків і почали
використовувати поверхні другого порядку у побудові різних споруд.
Телекомунікаційний проект дає відповідь на запитання: «Навіщо вивчати
досить складну тему і чи є практичне застосування поверхонь другого порядку»
Завдання 2. Охарактеризуйте вибрану Вами педагогічну технологію.
Навчальний проект - це форма організації занять, яка передбачає
комплексний характер діяльності всіх його учасників, спрямовану на
отримання освітньої продукції за певний період - від одного уроку до декількох місяців.
Мета навчального проектування - створення педагогом під час
навчального процесу таких умов, за яких результатом є індивідуальний досвід проектної діяльності учнів.
Основні завдання: навчити учнів самостійно здобувати знання,
застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань;
сприяти розвитку комунікативних навичок, здатності працювати у
різноманітних групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця,
посередника тощо); формувати вміння користуватися дослідницькими
прийомами: підбирати необхідну інформацію, вміти її аналізувати з різних точок зору, висувати різні гіпотези, вміти робити висновки.

Лабораторна робота №3


Завдання 1. Опишіть алгоритм роботи викладача з навчальними ресурсами ІОС.
Робота викладача з навчальними ресурсами в інформаційно-освітньому середовищі будується за таким алгоритмом:
Аналіз результатів роботи з вивчення тематичних блоків студентами.
Визначення рівня засвоєння кожним студентом змісту навчального матеріалу з використання засобів ІКТ, які представлені в навчальному освітньому середовищі.
Вибір методики проведення навчальних занять з аналізом можливості використання інформаційних ресурсів.
Проведення порівняльного аналізу цілей і результатів вивчення студентами навчального матеріалу згідно з навчальною програмою відповідно до навчального плану.
Здійснення інтеграції навчальних матеріалів засобами ІКТ.
Завдання 2. Охарактеризуйте інформаційне суспільство, його цілі та вплив на інформатизацію освіти.
Інформаці́йне суспі́льство — теоретична концепція постіндустріального суспільства,
історична фаза можливого еволюційного розвитку цивілізації, в якій  інформація і знання продукуються в єдиному інформаційному просторі.
Головними продуктами виробництва інформаційного суспільства  мають стати інформація і знання.

Характерними цілями теоретичного інформаційного суспільства, є:
збільшення ролі інформації і знань в житті суспільства;
зростання кількості людей, зайнятих інформаційними технологіями, комунікаціями і виробництвом інформаційних продуктів і послуг,  зростання їх частки у валовому внутрішньому продукті;
зростання інформатизації та ролі інформаційних технологій в суспільних та господарських відносинах;
створення глобального інформаційного простору, який забезпечує ефективну інформаційну взаємодію людей, їх доступ до світових інформаційних ресурсів і задоволення їхніх потреб  щодо інформаційних продуктів і послуг.
Інформаційні технології на базі останніх досягнень  інформатики та комп’ютерної техніки – сучасні або нові (новітні)  інформаційні технології (СІТ або НІТ) – міцно увійшли не тільки у науку та техніку, але й стали невід’ємною частиною повсякденного життя. Таким
чином, освіта як важлива складова частина діяльності кожного суспільства  теж зазнала впливу глобальних інформаційних процесів. Наслідки цієї  взаємодії в Україні мають подвійний характер: з одного боку, розвиток СІТ дозволяє ефективно опрацьовувати великі масиви інформації (створювати інформаційні продукти), а з іншого, спостерігається дефіцит як матеріальних та людських ресурсів (осіб із високим рівнем сформованості інформаційної компетентності), так і ефективних та загальнодоступних освітніх програм спрямованих на підвищення загального рівня інформаційної культури кожного члена суспільства.

Одна із головних тенденцій інформатизації освіти полягає у поширенні  неперервної освіти. Причому вона не повинна носити формальний  характер, а бути практично спрямованою, враховувати усі сучасні вимоги до певної спеціальності, орієнтуватися на останні досягнення
науки та техніки (в першу чергу – сучасних інформаційних технологій).

Саме такий підхід сприятиме усуненню суперечності між стрімкими темпами збільшення інформації і обмеженими можливостями її засвоєння людиною в обмежений період навчання. Його реалізація відбувається  через зміну до змісту навчання: освітні заклади повинні не подавати для засвоєння готові знання, а формувати навички вчитися, уміння  знаходити потрібну інформацію у величезних її масивах, проводити аналіз та приймати правильні рішення. А педагог в умовах інформатизації освіти перетворюється із «авторитарного і єдиного та незаперечного» джерела знань у радника-консультанта, який вказує шляхи для самостійної роботи в сфері інформації.

Лабораторна робота №4

Завдання 1. Проведіть порівняльний аналіз НМК та ЕНМК з будь-якої дисципліни, виділіть окремо переваги та недоліки кожного з них у процесі їх використання в навчальному процесі ВНЗ.
Навчально-методичний комплекс – сукупність всіх навчально-методичних документів, в яких дається опис майбутнього навчально-виховного процесу. Можливість проектування і конструювання предметного навчально-методичного комплексу навчальної дисципліни як дидактичної системи дозволяє викладачу через інформаційну складову процесу навчання, представлену в педагогічних програмних продуктах, базах даних та навчальних матеріалах, проектувати та здійснювати цілісну технологію навчання. Таким чином, вирішується завдання гарантованого досягнення цілей підвищення якості та доступності навчання. Кожний елемент предметного навчально-методичного комплексу (НМК) є не просто носієм відповідної навчальної інформації, а й виконує специфічні функції, визначені задумом викладача. Відповідно, необхідно розглядати НМК інформаційного забезпечення навчальної дисципліни як цілісну систему, що представляє собою базу знань в одній з предметних областей, котрі постійно розвиваються.
НМК – це комфортне, доступне інформаційне середовище проведення навчальних і позанавчальних проектів, що поєднує теоретичні та практичні дослідження і повністю забезпечує навчальною інформацією вивчення кожної конкретної дисципліни. Інформація в даному середовищі добре обробляється, тиражується, поширюється, представляється і сприймається. НМК здатні кардинально змінити форму і зміст навчального процесу з використання електронних навчальних матеріалів. Вони модифікують, у першу чергу, традиційну класно-урочну систему викладання та дають можливість застосовувати інноваційні форми, що сприяють індивідуалізації навчання в рамках традиційної системи. Необхідно наголосити, що сучасний НМК обов’язково має бути комп’ютеризованим. Електронний навчально-методичний комплекс (ЕНМК) – дидактична система, в якій з метою створення умов для педагогічної активності, інформаційної взаємодії між викладачами та студентами інтегруються прикладні програмні продукти, бази даних, а також інші дидактичні засоби і методичні матеріали, що забезпечують навчальний процес.

Комп’ютеризований навчально-методичний комплекс (КНМК) записується на CD або DVD-диск, що дозволяє забезпечити ним кожного студента, не обмежуючи цим роботу з НМК тільки в процесі організації аудиторної навчальної діяльності. Створений НМК, наприклад, у вигляді html-сторінок і розміщений на сайті освітньої установи, може використовуватися і для дистанційного мережевого навчання. Використання елементів комп’ютеризованого навчально-методичного комплексу та супроводжуючих його засобів інформаційно-комунікаційних технологій здійснюється в процесі організації колективної та індивідуальної самостійної навчальної діяльності студентів на лекційних, лабораторно-практичних і семінарських заняттях.



Лабораторна робота №5


Завдання 1. Робота з текстовим документом в Google
1. Зайшла під своїм акаунтом у документи Google (http://docs.google.com).
2. Завантажила в Інтернет текстовий документ. Для цього:
• Відкрила вкладку Документы та обрав пункт Диск. Натиснувши на вкладку Мой диск обрала необхідний файл. Натиснувши кнопку Открыть файл завантажила файл.
3. Змінила шрифт, розмір тексту й міжрядковий інтервали в своєму документі, а також виконала попередній перегляд цих змін.
4. Вставла у документ картинку, таблицю, символи, використовуючи меню Вставка.
5. Зберегла копію документа на жорсткому диску комп’ютера.
6. Опублікувала документ в Інтернеті ( перехід)
7. Запросила користувачів у якості читачів своїх документів.
8. Повернулася в режим редагування, натиснувши відповідну кнопку в верхній частині вікна.
9. Перейшла за посиланню в розділ Справка та ознайомилася докладніше з можливостями спільної роботи над документами в Google.
10. Зберегла і закрила документ.

Завдання 2.
1. Створила у службі Диск свого акаунта форму для проведення анкетування .
2. Запросила до участі в опитуванні своїх товаришів.
3. Ознайомилася з таблицею відповідей, сформованою в результаті анкетування.
4. Оформила результати у вигляді таблиці. 



Лабораторна робота №6



Завдання 1. Створити інтерактивний плакат з використанням сервісу Glogster.
Інтерактивний плакат "Спілкування як важлива духовна потреба людини"

Лабораторна робота №7-8


Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Веб-квест. Яким чином він сприяє підвищенню якості навчання? 
Адреса веб-квесту “Сучасні технології візуалізації в стереометрії” https://dianababiuk.wixsite.com/diana . Даний веб-квест розрахований на учнів школи. Квест побудований таким чином, щоб підвищити грамотність учнів у математичній науці . Адже в наш час, багато багато дітей знають як працювати з іноваційними гаджетами, але не мають навіть уявлення як це застосувати в для процесу навчання.

Завдання 2. Обрати освітній Веб-квест, здійснити аналіз мети, його структури та змісту.

Адреса веб-квесту “Сучасні технології візуалізації в стереометрії” https://dianababiuk.wixsite.com/diana

Мета Веб-квесту – формування просторових уявлень, зокрема стереометричних, розвиток просторового сприймання, просторового мислення в учнів Складається з кількох етапів, можна проходити як у групі так і індивідуально. Студент обирає роль, виконує відповідно до неї завдання, використовуючи зарання підготовану добірку джерел, та оформляє результати у вигляді звіти.
Завдання 3. Оберіть Веб-квест та опишіть його виконання. Які переваги та недоліки його використання?

Адреса веб-квесту “Сучасні технології візуалізації в стереометрії” https://dianababiuk.wixsite.com/diana . Квест складається з кількох етапів. У вступі міститься мотивація до виконання квесту та його мета. Далі формулюється завдання та описується порядок роботи і порядок оформлення звіту роботи. Після цього описуються ролі, та завдання
для кожної з ролей.. Наприкінці містяться критерії оцінювання студентів. Переваги даного веб-квесту в тому, що його можна виконувати як групою так і індивідуально. Завдання і мета сформульовані чітко, опис ролей та їх завдань також подані розгорнуто.
Недоліком є те, що не всі учні зможуть бути зацікавлені у його виконанні.

Лабораторна робота №10


Порядок виконання роботи
1. Завантажити базу даних Scopus.
2. Ввести ключове слово для пошуку (відповідно до теми вашої наукової роботи). З результатів пошуку статей за ключовим словом вибрати необхідні Вам для наукових досліджень статті.
Тема магістерської роботи “Спілкування як основна діяльність підлітків”
3. При роботі над статтями одержати різні формати представлення статті. Порівняти їх, зробити висновки про використання різних форматів для перегляду різних статей, наприклад, оглядів і дослідницьких.
4. Провести пошук наукової інформації в основних наукових архівах (1)http://www.nbuv.gov.ua/,2) https://www.mendeley.com/,  3)http://elibrary.ru).
5. Провести порівняльний аналіз наукових пошукових систем, зробити висновок.
«Web of science»
«Scopus»
1980
1995
9000 видань
15 тис. наукових журналів
включає в себе- технічні та прикладні науки; соціогуманітарні науки; природничі науки; мистецтво та гуманітарні науки.
включає в себе-природничі науки і техніку; соціальні науки.

не містить повного тексту статті, а лише посилається на неї.
частка соціальних наук-30%
частка соціальних наук-17%








Комментариев нет:

Отправить комментарий